ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΣΤΕΦΑΝΙΑ-ΚΟΡΙΝΕΣ-ΜΠΑΛΕΣ


ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

-Τι μπορώ να κάνω με τα στεφάνια

-Να τα κάνω ρόδα και να τα κυλώ.
-Να το κάνω σβούρα περιστρέφοντας το γύρω-γύρω.
-Να το κρατήσω πάνω απο το κεφάλι μου με τα δύο χέρια.
-Να το φορέσω στον λαιμό μου σαν κολιέ.
-Να το κρατήσω σαν τιμόνι και να τρέξω.
-Να το βάλω στην πλάτη μου και να κάνω το σαλιγκάρι.
-Να το κάνω κόσκινο.
-Να το βάλω μπροστά μου και να το κάνω φωλιά,αυλή κ.λ.π
-Να το κάνω ήλιο,φεγγάρι.
-Να το κάνω καρουσελ.
-Να κρατάω δύο στεφάνια ένα σε κάθε χέρι και να τα κυλώ κάνοντας το καροτσάκι.

Στεφάνια και χώρος

-Να το περιστρέψω και να το πιάσω πριν πέσει.
-Να το κυλήσω και να τρέξω να το πιάσω.
-Να το κυλήσω και όταν πέσει να μπώ μέσα με ένα πήδημα.
-Να το περπατώ ή να το τρέχω γύρω-γύρω.
-Να τοποθετήσω στεφάνια στην σειρά και να μπαίνω μέσα με ένα πήδημα ή να τρέχω ανάμεσα τους.
-Να το στερεώσω πάνω σε τούβλο και τοποθετωντας το πάνω σε τραπεζάκι να πετάω την μπάλα μέσα,δεξιά,αριστερά,από πάνω κλπ.
-Να βάλω ένα κάθετα στο έδαφος ένα οριζόντια και να τα περνάω ή όλα από μέσα ή γύρω-γύρω.
-Να τα βάλω στην σειρά όμοια και σε κάποια απόσταση ώσπου να τα περάσω όλα από μέσα.
-Να το κρατάνε δύο από μέσα και να προχωράνε.
-Να τα βάλω στην σειρά κάθετα στερεωμάνα σε τουβλάκια και να πετανε την μπάλα μεσα τους.
-Να μπεί ο ένας μέσα και ο αλλος απο έξω να τον τραβάει και να προχωρούν.

Εναλλαγές με τα χρώματα και τα σχήματα

Στο κόκκινο πηδάμε μέσα,στο κιτρινο περπατάμε γύρω-γύρω.
Στο μεγάλο πηδάμε,στο μικρό καθόμαστε.
Παίζουμε το πουλιά στην φωλιά.


ΜΕ ΜΠΑΛΕΣ

Πλαστικές μπάλες


-Την κυλώ και τρέχω να την πιάσω.
-Την χτυπώ στον τοίχο και την πιάνω.
-Την χτυπώ στο πάτωμα και την πιάνω.
-Την πετώ από το ένα χέρι στο άλλο.
-Την πετώ ψηλά και την πιάνω.
-Την κυλώ κάτω από τα ανοιχτά πόδια μου και τρέχω να την πιάσω.
-Την σηκώνω ψηλά και τρέχω.
-Την ρίχνω σε έναν στόχο.
-Την κυλώ σε έναν φίλο μου και μου την επιστρέφει.
-Την πετω στον απέναντι μου και μου την πετά.
-Την ρίχνω πίσω από το κεφάλι μου στον φίλο μου και την πιάνει.
-Την κλωτσώ στον απέναντι μου και μου την επιστρέφει κλωτσώντας.
-Την ρίχνω μεσα από ένα στεφάνι που ειναι στερεωμένω κάθετα στον απέναντι μου,ή απο πολλά.
-Την χτυπώ και την πιάνω περνώντας μέσα από ένα δρόμο με σκοινιά(στενο-φαρδύ).
-Την κυλώ πάνω σε ένα παγκάκι.
-Τα παιδιά σε σειρά και το άνα την δίνει στο άλλο ,προς τα μπρός ,προς τα πίσω.
-Τα παιδιά σε κύκλο την πετανε το ένα στο άλλο λέγοντας τό όνομα του παιδιού που θέλουν να πάει η μπάλα ή την κλωτσάνε.
-Την περνάω κατω από τα πόδια μου και την δίνω στον πίσω μου μέχρι να φτάσει στον τελευταίο.
-Την πετάμε ψηλά λέγοντας το όνομα του παιδιού που θέλουμε να την πιάσει.

Με δερματινη μπάλα

-Την κυλούν από ένα σεμείο στο άλλο όπως εχουμε ορίσει.
-Την κυλώ ή κλωτσω ή πετώ στον απέναντι μου και μου την επιστρέφει με τον ίδιο τρόπο.
-Την κυλώ ανάμεσα από δυό γραμμές ή σκοινιά από έξω,από αριστερά-δεξιά κλπ.
-Την χρησιμοποιώ για να ρίξω κορίνες ή κουτάκια.
-Τα παιδιά σε σειρά σαν τρενακι και τα παιδια την δίνουν το ένα στο άλλο μεχρι το τέλος και την ξαναεπιστρέφουν με τον ίδιο τρόπο.
-Την κυλάνε πάνω σε σκοινιά(ευθεία ζικζακ) ή την περνανε ανάμεσα από κορίνες πάνω-κατω.
-Την πετω πάνω στο έδαφος βλέποντας την να αναπηδάει και την πιάνω,κάνοντας συγκρίσεις πως αναπηδάει σε σχέση με τις πλαστικές μπάλες.

Μπαλάκια

-Παίζω με τις ρακέτες.
-Ισορροπώ τα μπαλάκι στην παλάμη ή σε δίσκο περπατώντας,τρεχοντας κλπ.
-Το κρατώ στον ώμο με το κεφάλι μου,στον αυχένα  και περπατώ ή τρέχω.
-Τα πετώ σε ένα στόχο πότε με το ένα χέρι,πότε με το άλλο.
-Το μετακινώ φυσώντας  το και ακολουθώντας συγκεκριμενη διαδρομή ευθεία,καμπύλη.
-Εφαρμοζουμε σχεδόν τα ίδια παιχνίδια όπως και με τις πλαστικές μπάλες.
 

ΚΟΡΙΝΕΣ


-Στην σειρά οι κορίνες περπατάμε,τρέχουμε,πηδάμε ανάμεσα τους,γύρω-γύρω χωρίς να τις ρίξουμε.
-Σε ευθεία ή καμπύλη γραμμή και κυλούμε ανάμεσα τους μπάλα ή στεφάνια.
-Προσπαθούμε με δερμάτινη μπάλα να ρίξουμε όσο πιο πολλές μπάλες μπορούμε.
-Θα χρησιμοποιήσουν δυό κορίνες για σκυταλοδρομίες.
-Τις πλαστικές κορίνες τις πετούν το ένα στο άλλο και προσπαθούν να τις πιάσουν.
-Να τις βάλουν σε σχηματισμούς που θέλουν και να συνοδεύουν γλωσσικά αυτό που κάνουν πχ στην κορίνα που είναι κοντά μου θα γυρίσω γύρω γύρω,στο τοίχο θα πηδήξω από πάνω της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου