ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2013

Ο κύκλος του νερού 5

Ο Βατραχούλης μας μιλάει για την λίμνη μας,τα ζωάκια της ,τα φυτά της,για το πόσο πολύτιμη είναι,πως σχηματίστηκε κ.α

Τα παιδιά βλέπουν εικόνες από την ζωή στην λίμνη (4 εικόνες -4 εποχές,το εποπτικό υλικό που χρησιμοποιήσαμε προέρχεται από το κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Καστοριάς).

Μαθαίνουμε για την τροφική αλυσίδα

φύλλο εργασίας για την τροφική αλυσίδα

Χρωμάτισε τις εικόνες και ένωσε τες με γραμμές για να δημιουργηθεί μια τροφική αλυσίδα της λίμνης.

Από τον βιολογικό καθαρισμό  στην λίμνη


Πείραμα:πως είναι μια καθαρή λίμνη

και πως όταν την μολύνουμε



Ζωγραφίζω την λίμνη μας


Πόσες πάπιες βλέπεις

Κινητικό Παιχνίδι:Σε ένα σεντόνι έχουμε γράψει ονόματα ψαριών που ζουν στην λίμνη μας.Έχουμε δημιουργήσει πέντε φωλιές ,όπου σε κάθε φωλιά υπάρχει καρτέλα που γράφει το όνομα του ψαριού που ζει εκεί.Όταν χτυπάω το ντέφι τα παιδιά-ψαράκια κολυμπούν ανέμελα στα καθαρά νερά της λίμνης,μόλις σταματήσω το ντέφι κίνδυνος η λίμνη μας μολύνθηκε και τα ψαράκια γυρνούν στις φωλιές τους.Τα παιδιά τότε παίρνουν τυχαία από το σεντόνι μια καρτέλα με το όνομα του ψαριού και καλούνται,χρησιμοποιώντας τον πίνακα αναφοράς,να βρούν τι γράφει η καρτέλα τους και την αντίστοιχη φωλιά.
και το παιχνίδι άρχισε: ποιά φωλιά θα έχει τα περισσότερα ψαράκια

Η Ομάδα των γουλιανών

Η Ομάδα με τους κέφαλους

Η Ομάδα με τα πρικιά

Η Ομάδα με τις Τούρνες

Η Ομάδα με τα Γριβάδια

9 Νηπιαγωγείο Καστοριάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου