ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΣΚΕΤΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2.-1.ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ- 2.Ο ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ-3. Ο ΞΥΛΟΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΑΤΑ






Σκετς 1.Το  χαμένο αστεράκι   

Συμμετέχουν: Αγγελάκι- Αστεράκι Α, Β,Γ -Μάγος Α-Μάγος Β-Μάγος Γ-
2 Τυμπανιστές-Ευχούλα-Ελπίδα-Αγάπη-Ιωσήφ



Αγγελάκι. 

Στον ουρανό ψηλά εκεί
Ένα αστέρι έχει χαθεί
Ψάχνει-ψάχνει για να βρει
Το θείο βρέφος ,που ΄χει γεννηθεί.


Αστεράκι Α.

Ώρες τώρα τριγυρνώ
Έρημο και μοναχό
Χάθηκα και δεν μπορώ
Το δρόμο της φάτνης για να βρω.


Μάγος Α΄.

Ερχόμαστε από μακριά
Κουραστήκαμε αρκετά
Και το αστέρι δεν υπάρχει πουθενά.


Μάγος Β΄. 

Να το άστρο, να το αστέρι
Μοναχό, δεν έχει ταίρι
Φαίνεται στεναχωρημένο
Έρημο το καημένο.


Μάγος  Γ΄.

Αστεράκι οδήγησε μας
Και  το δρόμο φώτισε μας
Μπροστά στο Άγιο βρέφος να βρεθούμε
Στη χάρη του να υποκλιθούμε.


Αστεράκι Α.

Δε μπορώ να βοηθήσω,
Στη φάτνη να σας οδηγήσω
Όλη την νύχτα περπατώ,
Κουράστηκα, θα σταματήσω εδώ.


Τυμπανιστές.

Όχι-όχι προχώρησε χαμένο αστεράκι
Και δώσε μας την λάμψη σου λιγάκι
Το ρυθμό θα σου κρατάμε
Με τα τύμπανα τα μουσικά.
Κάνε μονάχα μιαν ευχή
Να είναι η στράτα η σωστή.


Ευχούλα.

Αστεράκι μου εσύ,
Η ευχή σου είναι αληθινή
Ίσια,αν θα προχωρήσεις
Την αγάπη θα τη συναντήσεις.


Αστεράκι Α

Αχ! Ευχούλα μου χρυσή,
Σε ευχαριστώ για την καλή σου συμβουλή.
Μα δεν ψάχνω την αγάπη
Μα την μικρή την φάτνη.


Αγγελάκι.

Μη μπερδεύεσαι αστέρι
Η ευχούλα στο θείο δρόμο θα σε φέρει
Η αγάπη και η ελπίδα είναι παντού
Είναι μέσα στην φάτνη του μικρού Χριστού.


Αγάπη.

Γεννήθηκα με τον μικρό Χριστό.
Με σκόρπισε σε ολόκληρη την πλάση
Και γέμισε κάθε ανθρώπινη καρδιά
Με εμένα την αγάπη.


Ελπίδα. 

Αστέρι μου λαμπρό
Για σένα ήρθα ως εδώ
Γεννήθηκα με το μικρό Χριστό
Η ελπίδα είμαι η φωτεινή
Που λάμπει σε κάθε ανθρώπινη ψυχή.


Αστεράκι Β.

Αγάπη, ελπίδα και κάθε αρετή
Που με τον Χριστούλη έχεις γεννηθεί
Το δρόμο μου δείξατε σωστά
Και ήρθα κοντά στη μάνα Παναγιά.
Παναγιά.

Μες τη νυχτιά, στη σιγαλιά
Ελάτε όλοι με σειρά
Στο θείο βρέφος που θα δείτε
Με σεβασμό να προσευχηθείτε.


Ιωσήφ.

Όλη η πλάση έχει χαρά
Που ο Χριστός έχει γεννηθεί
άγγελοι ψάλουνε ωσαννά
Ειρήνη σε ολόκληρη την γη.


Αστεράκι Γ.

Ήμουν αστέρι τυχερό
Που φώτισα το βράδυ αυτό
Ήμουν χαμένο αστεράκι
Και έγινα το άστρο το λαμπρό.
Σας χαιρετώ γιατί θα ξημερώσει
Κι η άγια νύχτα θα τελειώσει
Την θέση θα πάρει η αυγή
Θα είναι μια μέρα γιορτινή.





2.Ο ΑΙ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ 

Συμμετέχουν Αστέρι-Αι-Βασίλης-κούκλα-αυτοκίνητο-Μπάλα-Δώρο έκπληξη-Νεράιδα


Αστέρι

Εμένα βάλε στην κορφή
Σε όλους να θυμίζω
Πως ήμουνα στην Βηθλεέμ
την φάτνη να φωτίζω.



ΑΙ-Βασίλης.

Κοίταξε δώρα τι πολλά
Σήμερα που σου φέρνω
Δουλεύω όλη την χρονιά
Να κάνω τα παιχνίδια αυτά
Που στα παιδιά πηγαίνω.


Κούκλα.

Είμαι μια κούκλα όμορφη
Με ωραία φουστανάκια
Μιλάω με ανθρώπινη φωνή
Χορεύω σαν αληθινή.


Αυτοκίνητο

Εγώ τρέχω σαν αστραπή
Και πάντα πρώτο πάω
Είμαι αυτοκίνητο γοργό
Όμως πολύ προσεκτικά
Στους δρόμους που περνάω.


Μπάλα.

Είμαι χοντρούλα φουσκωτή
Γεμάτη με αέρα
Κορίτσια αγόρια με αγαπούν
Με μένα παίζουν και γελούν
Ολόκληρη την ημέρα.


Δώρο έκπληξη.

Εγώ είμαι δώρο έκπληξη
Κι έχω κρυφή την χάρη
Φυλάγω ένα μυστικό
Για όποιον θα με πάρει


Νεράιδα .

Πω-πω
Για δες πως ομόρφυνε
Πως λάμπει στολισμένο
Και φέτος τα Χριστούγεννα
Θα είναι ευτυχισμένο.



3.ΟΙ ΞΥΛΟΚΟΠΟΙ  ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΑΤΑ  

Συμμετέχουν δύο ξυλοκόποι και δύο έλατα

Ξυλοκόπος Α

Κρατώντας το τσεκούρι μου
Προχωρώ και τραγουδώ.
Στο δάσος μέσα πάω
Τα δέντρα για να βρω.

Γκάπα γκουπ και κριτσι κράτσα
Το πριόνι με βοηθάει
Έλατα πολλά να κόψω
Για την πρωτοχρονιά.


Έλατα.

Είμαστε τα πράσινα ελατάκια του βουνού
Με υγεία και χαρά γεμίζουμε την καρδιά κάθε παιδιού.
Πω-πω οξυγόνο και ομορφιά
Θα πετάξουν μακριά.
Άσε τα δεντράκια εδώ
Στόλισε ένα πλαστικό.
Ή αν θες ένα καράβι
Που είναι και Ελληνικό.


Ξυλοκόπος Β

Φέτος το δώρο μου ας είναι αυτό
Τα δέντρα στο δάσος να μείνουν εδώ.
Χιονούλες να τα στολίσουνε
Αστέρια να τα φωτίσουνε
Τριγύρω πουλιά να κελαηδούν
Και τα παιδιά να τραγουδούν.


ΤΡΑΓΟΥΔΙ. Ω ΕΛΑΤΟ










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου