Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Τσιχλομαθηματικά

Με αφορμή τις τσίχλες που μας έφερε ένα παιδί που γιόρταζε από το διπλανό τμήμα,παίξαμε με αυτές.


Στην αρχή τις μετρήσαμε για να δούμε αν οι τσίχλες είναι τόσες όσες και τα παιδιά(οι τσίχλες ήταν 25 ενώ τα παιδιά 22 γιατί 3 παιδιά έλλειπαν).Μετά τις χωρίσαμε ως προς το χρώμα και τις μετρήσαμε,ποιές είναι οι περισσότερες ,ποιές οι λιγότερες.


Είδαμε αν έχουν το ίδιο σχήμα (ορθογώνιο παραλληλόγραμμο),τι άλλα σχήματα μπορούσαν να έχουν κύκλος κλπ.


Τις αντιστοιχίσαμε.Είναι τόσες οι κόκκινες όσες και οι ροζ


Είναι τόσες οι γκρι όσες και οι ροζ,πόσες περισσεύουν ,ποιές είναι οι πιο πολλές,ποιές οι πιο λίγες


Το ίδιο κάναμε και με τις υπόλοιπες


Έτσι τις Βάλαμε όλες σε σειρά ανάλογα με το χρώμα. Ποιά σειρά έχει τα περισσότερα,τα λιγότερα.Έννοιες (πρώτη,δεύτερη,τρίτη,τέταρτη).Ανάμεσα στην πρώτη και στην τέταρτη πια σειρά έχει τα περισσότερα,πια τα λιγότερα κλπ.


Τις ανακατεύουμε.Βάλε τις τσίχλες σε σειρά έτσι ώστε η πρώτη σειρά να έχει τα λιγότερα,η δεύτερη πιο πολλά κλπ.Μετά από αρκετές προσπάθειες και αφού συνεργάστηκαν μεταξύ τους φτάσαμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.


9 Νηπιαγωγείο Καστοριάς

2 σχόλια:

  1. ΠΟΣΟ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΟ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΛΙΑ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, ΗΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εμενα αυτα μου αρεσουν περισσοτερα και απο οτι ειδα στα παιδια ακομα περισσοτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή