ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Σχολική μονάδα
|
|
|||
Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου
|
|
|||
|
1ο Τμήμα
|
2ο Τμήμα
|
3ο Τμήμα
|
4ο Τμήμα
|
Νηπιαγωγοί
|
|
|
|
|
Αριθμός νηπίων
|
|
|
|
|
1.Χώρος
1.α. Περιοχές μάθησης, γωνιές που λειτουργούν στην αίθουσα
διδασκαλίας
Περιοχή μάθησης
|
Αναγκαιότητα λειτουργίας
|
Χρονικό διάστημα λειτουργίας
|
Κουκλόσπιτο
|
|
|
Οικοδομικού υλικού
|
|
|
Μουσικής
|
|
|
Μαγαζάκι
|
|
|
Παρατήρησης
|
|
|
Γραφής
|
|
|
Βιβλιοθήκη
|
|
|
Παιδαγωγικών παιχνιδιών
|
|
|
Εικαστικών
|
|
|
Άλλο:
|
|
|
(π.χ. γωνιά στο πλαίσιο
υλοποίησης σχεδίου εργασίας )
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
1.β. Χώροι που χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία εκτός από την αίθουσα διδασκαλίας
Χώρος
|
Αναγκαιότητα χρήσης
|
Χρονικό διάστημα
|
Αυλή
|
|
|
Αίθ. πολλαπλών χρήσεων
|
|
|
Γραφείο
|
|
|
Τραπεζαρία
|
|
|
Κουζίνα
|
|
|
Άλλο:
|
|
|
(π.χ. κουζίνα – μαγείρεμα στο
πλαίσιο υλοποίησης σχεδίου εργασίας)
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
2. Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου
2.α. Βασικοί στόχοι – Περιεχόμενα του Αναλυτικού Προγράμματος που
επιδιώκονται
Γνωστικό αντικείμενο
|
Στόχοι - Περιεχόμενα
|
Γλώσσα
|
|
Μαθηματικά
|
|
Μελέτη Περιβάλλοντος
|
|
Τέχνες
|
|
Φυσική Αγωγή
|
|
Τεχνολογία
|
|
(π.χ. Μαθηματικά – αναγνώριση συμμετρικών
σχημάτων)
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
2.β. Καινοτόμα προγράμματα – εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Πρόγραμμα
|
Θέμα
|
Αριθ. Νη/γών
|
Αριθ. Νηπίων
|
Χρον.διάρκεια
|
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
|
|
|
|
|
Αγωγή Υγείας
|
|
|
|
|
Πολιτιστικά θέματα
|
|
|
|
|
Επιστημονικά θέματα
|
|
|
|
|
Αθλητικά θέματα
|
|
|
|
|
Άλλο:
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
2.γ. Εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές επισκέψεις, εθελοντικές δράσεις,
διαγωνισμοί
Εκδήλωση
|
Θέμα
|
Τόπος-χρόνος
|
Διάρκεια
|
Συμμετέχοντες
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
3. Μεθοδολογία διδασκαλίας
3.α. Μέθοδοι διδασκαλίας
Μέθοδος
|
Γνωστικό αντικείμενο
|
Διάρκεια
|
Συχνότητα
λίγο αρκετά
πολύ
|
||
Μετωπική διδασκαλία
|
|
|
|
|
|
Διάλογος
|
|
|
|
|
|
Σχέδια εργασίας
|
|
|
|
|
|
Ομαδοσυνεργατική μορφή
διδασκαλίας
|
|
|
|
|
|
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
|
|
|
|
|
|
Εξατομικευμένη διδασκαλία
|
|
|
|
|
|
Ηλεκτρονικός υπολογιστής
|
|
|
|
|
|
Παιχνίδι
|
|
|
|
|
|
Άλλο:
|
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
3.β. Εποπτικά μέσα και εκπαιδευτικό, παιδαγωγικό υλικό
Υλικό
|
Συχνότητα χρήσης:
Σπάνια λίγο
αρκετά πολύ πάρα πολύ
|
||||
Χάρτες
|
|
|
|
|
|
Εικόνες
|
|
|
|
|
|
Βιβλία
|
|
|
|
|
|
Ακουστικό υλικό
|
|
|
|
|
|
Μουσικά όργανα
|
|
|
|
|
|
Βιντεοταινίες, DVD
|
|
|
|
|
|
Η/Υ
|
|
|
|
|
|
Διαδίκτυο
|
|
|
|
|
|
Εκπαιδευτικό λογισμικό
|
|
|
|
|
|
Παιδαγωγικά παιχνίδια
|
|
|
|
|
|
Άλλο:
|
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
4. Αξιολόγηση
4.α. Αξιολόγηση μαθητών
Τεχνικές αξιολόγησης
|
Συχνότητα:
Σπάνια λίγο αρκετά πολύ πάρα πολύ
|
||||
Φάκελος εργασιών
|
|
|
|
|
|
Συνθετικές, δημιουργικές
εργασίες
|
|
|
|
|
|
Αυτοαξιολόγηση
|
|
|
|
|
|
Αξιολόγηση συμμαθητών
|
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
4.β. Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας
Στάδιο υλοποίησης
|
Χρονικό διάστημα
|
Γενική εκτίμηση της εικόνας του
σχολείου
|
|
Διατύπωση και ιεράρχηση
προτεραιοτήτων για δράση
|
|
Διαμόρφωση σχεδίου δράσης
|
|
Υλοποίηση, παρακολούθηση και
αξιολόγηση σχεδίου δράσης
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
5. Αντισταθμιστική αγωγή
Αντιμετώπιση μαθητών με ελλείψεις
( γνωστικές, κοινωνικοσυναισθηματικές κτλ)
Τρόπος παρέμβασης
|
Αριθμός μαθητών
|
Εξατομικευμένη διδασκαλία
|
|
Τάξεις ένταξης
|
|
Παράλληλη στήριξη
|
|
Άλλο:
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
6. Σχέσεις – κλίμα
6.α. Συνεργασία νηπιαγωγών
Συναντήσεις που πραγματοποιούνται
για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου
Συνάντηση
|
Θέμα
|
Τόπος- χρόνος
|
Συμμετέχοντες
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
6.β. Συνεργασία- επικοινωνία με γονείς
Μορφές επικοινωνίας
|
Θέμα
|
Τόπος- χρόνος
|
Διάρκεια
|
Συμμετέχοντες
|
Οργανωμένες συναντήσεις
|
|
|
|
|
Οργάνωση εκδηλώσεων, ημερίδων
για γονείς
|
|
|
|
|
Κοινές πρωτοβουλίες με το
σύλλογο γονέων
|
|
|
|
|
Τηλεφωνική επικοινωνία
|
|
|
|
|
Ηλεκτρονική επικοινωνία
|
|
|
|
|
Άλλο:
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
6.γ. Συνεργασία με στελέχη και φορείς εκπαίδευσης
Φορέας
|
Θέμα
|
Τόπος- χρόνος
|
Διάρκεια
|
Συμμετέχοντες
|
Σχολική Σύμβουλος
|
|
|
|
|
Δ/ντής Εκπ/σης
|
|
|
|
|
Αποκεντρωμένες υπηρεσίες ΥΠΘΑΠ
(ΚΕΔΔΥ, ΚΠΕ)
|
|
|
|
|
Υπεύθυνος Σχ. Δραστηριοτήτων
|
|
|
|
|
Άλλα σχολεία
|
|
|
|
|
Πανεπιστήμια κτλ
|
|
|
|
|
Δήμος, Σχ. Επιτροπή
|
|
|
|
|
Τοπική κοινωνία
|
|
|
|
|
Άλλο:
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
7. Επιμόρφωση νηπιαγωγών
Επιμορφωτικές συναντήσεις,
ημερίδες, σεμινάρια
|
Τόπος- χρόνος
|
Φορέας υλοποίησης
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
8. Άλλες πρωτοβουλίες
Για την αντιμετώπιση προβλημάτων
που παρουσιάζονται στη σχολική μονάδα και τη βελτίωση του παρεχόμενου
εκπαιδευτικού έργου
Πρωτοβουλία
|
Τόπος -χρόνος
|
Φορέας υλοποίησης
|
Διάρκεια
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Παρατηρήσεις, σχόλια, προτάσεις:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου